,
Orbi 770 er ikke stabil i AP-tilstand

Har for nylig købt et 770 Orbi-system for at prøve det i stedet for en eksisterende Nighthawk-router (RAX50v2) for at få mere dækning. Nighthawken var i AP-tilstand med vores eksisterende Zyxel-router. Jeg har konfigureret Orbi til også at være i AP-tilstand, og indtil videre kan jeg ikke opnå nogen stabilitet. Enhederne falder fra hinanden og genopretter forbindelsen med få minutters mellemrum. Jeg har taget de 2 satellitter ud for at se, om det havde noget med dem at gøre. Med kun 770-routeren tilsluttet har jeg svært ved at opretholde stabile forbindelser. Hvis jeg sætter Orbi i routertilstand, virker det bedre, men det er ikke noget, jeg vil beholde. Den skal virke i AP-tilstand.

Jeg vil sandsynligvis returnere denne opsætning og vælge en anden mesh-netværksproducent, men tænkte, at jeg ville spørge her først, før jeg pakkede det hele sammen igen. Jeg satte Nighthawk'en i igen, og alle mine forbindelser fungerer som forventet igen.

0 svarer
Efterlad et Svar
Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Påkrævede felter er markeret med *

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *