Ontdek de 1edo-gemeenschap, Voorraadketenbeheer
Schijf vier is voortijdig uitgevallen in twee Ready NAS-apparaten – Toeval?
Hallo, ik heb een ReadyNAS 426 en een ReadyNAS 516. Alle zes schijven in beide apparaten zijn van hetzelfde formaat/model, maar de ene bevat 6 x 10TB en de andere 6 x 18TB. Bij beide apparaten is schijf vier na respectievelijk 36.000 en 49.000 uur defect geraakt. Alle andere schijven...

Ontdek de 1edo-gemeenschap, Uitgavenbeheer
Is het betrouwbaar om ReadyNAS als backend te gebruiken voor lichte webtools?
Hallo allemaal, ik onderhoud momenteel een kleine webtool (bijvoorbeeld een calculator voor fooien/einde-dienstvergoedingen voor gebruikers in de VAE) en ik ben aan het kijken naar opties voor het hosten van gebruikersgegevens, logbestanden, JSON-bestanden en back-ups. Mijn ideale configuratie is…

CRM-blogs door leden, Ontdek de 1edo-gemeenschap
MacBook maakt alleen verbinding met 2,4 GHz.
Hallo allemaal, ik heb een RBR850 router en twee RBS850 satellieten. De tweede satelliet is een paar weken geleden toegevoegd en sindsdien (maar het kan er ook mee te maken hebben) maakt mijn MacBook geen verbinding meer met de 5GHz wifi en alleen nog met de 2,4GHz. Toen de…

Ontdek de 1edo-gemeenschap, Beheer van menselijk kapitaal
Orbi 770 niet stabiel in AP-modus
Ik heb onlangs een Orbi 770-systeem aangeschaft om mijn bestaande Nighthawk-router (RAX50v2) te vervangen en zo een groter bereik te krijgen. De Nighthawk stond in AP-modus met onze bestaande Zyxel-router. Ik heb de Orbi ook in AP-modus ingesteld, maar tot nu toe werkt het nog niet…

Ontdek de 1edo-gemeenschap, Technologie
PR60X Adguard-login
Hallo heren, lang geleden dat we elkaar gezien hebben, wat betekent dat alles prima werkt, behalve dat IPv6 nog steeds ontbreekt (maar dat is nu niet belangrijk). Zou het mogelijk zijn om in de volgende firmware-update een gebruikersnaam/login voor AdGuard DOH toe te voegen? Ik bijvoorbeeld...

Ontdek de 1edo-gemeenschap, Voorraadketenbeheer
De verborgen geavanceerde instelling van de RS500 maakt MLO mogelijk.
Ik begrijp niet waarom Netgear ervoor heeft gekozen om de geavanceerde draadloze instellingen, die via de F12-browserlink worden weergegeven, te verbergen. Ik kan bevestigen dat alleen de MLO-instelling werkt op mijn RS500-router wanneer deze is ingeschakeld, maar de snelheden lijken slechter te zijn met de Intel-chip.

Ontdek de 1edo-gemeenschap, Beheer van de productlevenscyclus
ORBI-applicatieprobleem
Het eerste ORBI-systeem was actief in de ORBI-applicatie en we konden alle gegevens bekijken. We hebben een tweede systeem aangeschaft voor een locatie in Delaware; de applicatie heeft ons eerste systeem niet meer herkend, maar ons tweede wel. We kunnen de gegevens voor onze vestiging in Delaware nu niet meer bekijken…

Klantrelatiebeheer, Ontdek de 1edo-gemeenschap
Oplichtingsnummer in uw e-mail voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord
Ik probeerde de Nighthawk-app op mijn nieuwe telefoon te installeren, maar mijn wachtwoord werkte om de een of andere reden niet. Ik kreeg een e-mail met een eenmalige code. Er stond een telefoonnummer in om contact op te nemen met de Netgear-support, maar dat leidde me naar wat vrijwel zeker een oplichtingspoging was...

Ontdek de 1edo-gemeenschap, Financieel management
Betreft: Apparaatactiviteit gedurende de nacht verbruikt toegestane tijd
Hetzelfde probleem. Ik zag dat er een optie is om sites in Site Manager te plaatsen en in te stellen op onbeperkt. Helaas werkt dat niet als het IP-adressen betreft. Ik heb een Apple IP-adres (17.57.144.39) dat constant pingt vanaf de iPad en blijkbaar IP-adressen absorbeert...

Enterprise Resourceplanning, Ontdek de 1edo-gemeenschap
Poortdoorsturing werkt niet
Ik probeer nu al twee dagen lang poort 25565 (specifiek poort 25565) door te sturen op mijn router, maar zonder succes. De poort is in gebruik door mijn server, ik kan er via SSH toegang toe krijgen, zie dat de poort in gebruik is en kan lokaal verbinding maken met de gameserver...